Blog > Komentarze do wpisu

Efekt Casio.

Dzięki ^szuszucp dotarłem do pewnej reklamy zegarków EDIFICE marki Casio. Tym razem nie będę się długo rozwodził nad tym filmem. Rozmawiałem o tej reklamie z paroma osobami na Blipie, ale że zdania były podzielone, proponuję waszą ocenę. Uważacie że ten film reklamowy (dostępny pod adresem http://www.edifice.pl/ po kliknięciu u lewy dolny róg) jest zrobiony z „jajem", czy może raczej to zły sen copywritera? Sam obstawiał bym drugą ewentualność, chociaż reklama jest ewidentnie przekoloryzowana. Mam dylemat.

 

środa, 19 listopada 2008, killboard

Polecane wpisy

  • Reklama jest wszędzie.

    Dawnooooooo nie pisałem. Ostatni rok studiów daje w kość, praca magisterska etc. Udało mi się popełnić ostatnio artykuł do gazety, z z ktorą współpracuję (Semes

  • Najgorsza Reklama Roku.

    Do końca roku pozostało jeszcze trochę czasu, ale już teraz mogę ogłosić zwycięzcę nieformalnego konkursu w kategorii Najgorsza Reklama Roku . W dzień w którym

  • Jedynka wymiera.

    Nie jest tajemnicą, że od lat 1 Program Polskiego Radia konsekwentnie żegna się z kolejnymi procentami słuchaczy. Nie trzeba być jasnowidzem, ani nałogowym słu

TrackBack
TrackBack URL wpisu:
Komentarze
pracus_minuta8.pl
2008/11/19 10:17:32
ja tu, niestety, widze moze ewentualnie jakies przeblyski geniuszu w paru sekundach filmu, ale jakosc produkcji (dziwne, ze Casio pozwala sobie na krecenie technika, ktora krecone bylo "W labiryncie" ;) ) chyba tylko utwierdza mnie w przekonaniu, ze wiekszego zamyslu (jaja) tu nie bylo, a jesli wyszlo, to przypadkowo.
jesli to mial byc pastiz, to nie wyszedl, bo ktos silil sie na Tarantino w wersji business class, ale nakrecil w konwencji serialu z Polsatu. wg mnie nic ciekawego. jedynie sama koncowka to dobry material do pracy.
-
2008/11/19 19:02:30
Dzięki za analizę. Też myślę, że końcówka to chyba jakieś niespełnione ambicje reżysera. Z drugiej strony, jeśli byłby to pastisz, świadomie zrobiony w polsatowskim stylu, byłby genialny. Jakoś nie mogę uwierzyć, że ktoś chciał kogoś naciągnąć na zegarek, dziewczynami, które oglądają się za facetem z busolą Casio ;)
-
Gość: clone, 83.142.186.*
2008/11/20 09:18:47
Co za sprytne nawiązanie do klasyki polskiej reklamy z początku lat 90-tych... miażdży, po prostu miażdży. :D

Sam dobór aktorów, poziom realizacji... ech... żywy skansen.
-
2008/11/21 14:31:46
Takie samo mam odczucie, tylko zastanawiam się czy jest to celowy zabieg czy raczej wpadka?
-
Gość: Bartek Brzoskowski, *.toya.net.pl
2008/12/27 22:06:04
Zdecydowanie zły sen copywritera - chyba, że to kawałem z Komicznego Odcinka Cyklicznego :)
-
Gość: bb, *.chello.pl
2009/03/15 22:10:50
witam wszystkich :)
jestem jedna z osob pracujaca przy tej produkcji i moge wytlumaczyc to i owo :)
w spocie zalezlao nam by zrobic to jak najtandetniej (co z calym szacunkiem widac po aktorstwie, sa to sami amatorzy) odniesienie do tego co ogladaja polacy - m jak mdlosci i jest to rodzaj obietnicy, ze wszystko bedzie pikne jak nosisz zegarek Edifice natomiast rzeczywistosc jest brudna i brzydka. To co wyszlo to wyszlo, teraz (2 lata pozniej pewnie zrobilibysmy to inaczej, ale wybaczcie malo czasu ;)) powstala tez wersja alternatywna duzo ostrzejsza ale na prozbe klienta jej nie upubliczniamy :)
dzieki za slowa krytyki i smiesznie, ze ktos po takim czasie na to trafil :)
-
Gość: Konrad, *.internetdsl.tpnet.pl
2013/05/29 17:16:28
Zobaczcie sami!



Egzekutorzy.



Popieram Kodeks Blogerów

statystyka